you're my kryptoniall
ello derrr! I'm alison, an ordinary teenager from the city of love.. yeah, paris. this blog is dedicated to the most talented boyband ever called one direction. I've seen them four times. and erm, I owe my blog to electricity. enough said. ;-) hebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'imagehebergeur d'image hebergeur d'image
theme: quinni ~ powered by tumblr.

removethemasks:

One Direction | Magic

(via the1dnotice)

apussycalledlarry:

One Direction - Take Me Home (Deluxe Edition) Target Bonus Tracks

14. Truly, Madly, Deeply

download | download 

(via hewhosbrave)

tomlensons:

One Direction (Deluxe Edition) - Irresistible

Download Link

(Source: apussycalledlarry / bloubarryy, via fall-the-pieces)

niallsfucktoy:

Nobody Compares

Niall:

You’re so pretty when you cry, when you cry

Wasn’t ready to hear you say goodbye

Now you’re tearing me apart, tearing me apart

You’re tearing me apart

Zayn:

You’re so London your own style, your own style

And together we’re good so girl

Why are you tearing me apart, tearing me apart

You’re tearing me apart

Pre-Chorus: Harry

Did I do something stupid, yeah girl if I blew it

Just tell me what I did, let’s work through it

There’s gotta be some way to getcha to want me like before

Chorus:

Cuz’ no one ever looks so good in a dress

And it hurts cuz’I know you won’t be mine tonight

No one ever makes me feel like you do

When you smile, baby tell me how to make it right

Now all my friends say it’s not really worth it

But even if that’s true

No one in the world could stop me

From not moving on, baby even if I wanted to

Nobody compares to you

Louis:

We’re Paris when we kissed, when we kiss

I remember the taste of your lipstick

Now you’re tearing up my heart, tearing up my heart

You’re tearing up my heart

Pre-chorus and chorus

Nobody compares to you

There’s gotta be some way to getcha to want me like before

Chorus

(via abcdefghijklarry)

jaesama:

niallsfucktoy:

She’s Not Afraid

YEAH! ONE, TWO THREE FOUR!

She sneaks out in the middle of the night, yeah

Tight dress with the top cut low

She’s addicted to feeling never letting go

Let it go

Louis:

She walks in and the room just lights up

But she don’t anyone to know

That I’m the only one who gets to take her home

Take her home

But everytime I tell that I want more

She closes the door

Chorus:

She’s not afraid of all the attention

She’s not afraid of running wild

How come she’s so afraid of falling in love

She’s not afraid of scary movies

She likes the way we kiss in the dark

But she’s so afraid of f-f-falling in love

Niall:

Maybe she’s just trying to test me

Wanna see how hard I’m gonna work

Wanna see if I can really tell how much she’s worth

Whatcha worth

Maybe all her friends have told her

Don’t’ get closer he’ll just break your heart

But either way she sees in me and it’s just so hard

So hard, cuz’ every time I tell her how I feel

She says it’s not real

Chorus

What about all the things we said

Talking on the phone so late

I can’t let her get away from me

When I say I can’t do it no more

She’s back in my door

Chorus

BLESS YOU! & THANK YOU

(via frenchstylators)

niallshazzah:

One Direction - Behind the scenes at the photoshoot - Harry

Can everyone watch this? :)

(via harryxbabe)

proud-blond:

Live While We’re Young - One Direction

(Source: avoidinqs, via solst-ice)

shakeitlikestyles:

getitinlarry:

larry-stylinpenis:

Live While We’re Young!!!- LEAKED

OMG IM SO PROUD OF MYSELF FOR GETTING THIS UR WELCOME DIRECTIONERS.

YES OMFG I LOVE YOU

OMGGGG YES AT LAST :DDDD

(via tomlinswell)

upp-paull-night:

So, this is what happens when you mix the Original and live recording of More than This.

Original: (x) Live: (x)

(Source: sluggod, via ourwickedgames)

Niall’s twitcam Part 1 (watch from beginning here) | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5

(Source: nihora, via youtuberstakeovermain)

2 years ago with:2,711 notes (originallynihora)

Potato